Faq

Kto może zostać klientem SCORPIO POLAND?
Zapraszamy do współpracy hurtownie, sklepy, sklepy internetowe zajmujące się sprzedażą odzieży dziecięcej i młodzieżowej.
Nie prowadzimy sprzedaży detalicznej.

Jak składać zamówienie?
Zamówienie można złożyć telefonicznie, mailem, faksem bądź osobiście w siedzibie naszej firmy. Zapraszamy na pyszną kawę 🙂

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Dokładamy wszelkich starań, żeby Państwa zamówienia były realizowane jak najszybciej. Realizacja zamówień trwa około 3 dni roboczych
i zależy od stopnia skomplikowania zamówienia i dostępności towaru. Termin realizacji ustalamy każdorazowo z klientem.

Jak jest pakowany towar?
Nasze produkty pakowane są w paczki, i paczka stanowi minimalną ilość zamówienia z danego produktu. Dokładne informacje dotyczące
pakowania poszczególnych produktów znajdują się w katalogu oraz na stronie internetowej.

W jaki sposób dostarczane jest zamówienie do klienta?
Współpracujemy z firmą kurierską DPD. Za ich pośrednictwem wysyłamy zamówienia na terenie Polski i zagranicę. Istnieje możliwość
osobistego odbioru zamówień w siedzibie naszej firmy.

Czy asortyment firmy jest niezmienny, czy wszystkie produkty są dostępne przez cały rok?
Z uwagi na sezonowość asortymentu prezentujemy naszą kolekcję dwa razy do roku. W sezonie jesienno-zimowym proponujemy czapki,
rękawiczki oraz produkty frotte. Na wiosnę i lato przygotowujemy szeroką ofertę czapek, kapeluszy, cienkich skarpet i rajstop.
Posiadamy również produkty całoroczne, zawsze obecne w naszej ofercie.